Taller de periodisme a 4t d’ESO

El divendres 26 d’octubre l’Ari i la Mariona, de Júnior Report, han vingut a la classe de 4t d’ESO a fer-nos un taller de periodisme. Hem parlat de qüestions com la premsa i les ideologies, els diferents tipus de notícies que podem trobar en un diari, què són les “fake news”, etc.

Després d’una part més teòrica ens hem dividit en grups de periodistes i hem fet una recerca de notícies relacionades amb l’escola. D’aquesta manera hem pogut veure com els diferents grups feien propostes de notícies en funció de la seva rellevància i urgència.

Ha estat un taller molt interessant i ens ha permès entendre, entre altres coses, com no tots tenim la mateixa percepció sobre la importància d’un fet noticiable.