Jornada de formació de delegades i delegats de l’ESO

El passat divendres 26 d’octubre, les delegades i delegats del quatre cursos d’ESO de l’escola vam anar a l’Espai Jove Fontana a rebre una formació organitzada pel Comissionat d’Educació, Infància i Joventut de l’Ajuntament de Barcelona, l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, el Consell Escolar Municipal i el Consell de la Joventut de Barcelona (CJB).

Més de 250 nois i noies de tota la ciutat vam compartir tallers, xerrades i experiències sobre com millorar la nostra implicació i la participació a les diferents classes, a l’escola, al barri o fins i tot en l’àmbit ciutadà.

L’horari de la formació va ser el següent:

09.15h Arribada i inscripcions
09.45h Benvinguda i presentació de la formació
10.00h Activitat 1 – Eines i recursos per promoure la participació
11.30h Esmorzar
12.00h Activitat 2 – Participació estudiantil per districtes
13.45h Presentació dels resultats en plenari
14.15h Cloenda de l’acte

Ara que ja hem fet la formació, i durant la resta de curs, als delegats i delegades ens tocarà posar en pràctica alguna de les idees a l’escola!