Les Girafes fem una activitat amb la Guàrdia Urbana

Com cada any la classe de P5, les Girafes, hem fet una activitat amb la Guàrdia Urbana per parlar de diferents aspectes d’educació viària.

Ha vingut l’Ivan, el guàrdia urbà que sempre ens fa aquestes activitats en els diferents cursos de l’escola. El primer que ha fet és presentar-se i fer-nos pensar sobre com sabíem que ell era un guàrdia urbà i d’aquesta manera parlar sobre la seva vestimenta. A partir d’aquí hem parlat sobre quines són les seves funcions i hem vist que el més important és que ajuden la gent en qualsevol moment de necessitat.

Després hem vist un vídeo de les Tres Bessones en què el Tarzan venia a la ciutat i li ensenyaven els perills que hi ha al carrer i quines coses havia de tenir en compte. L’Ivan ens ha fet diferents activitats per veure si nosaltres havíem entès el que les Tres Bessones explicaven i així poder aconseguir un premi com a bons vianants.

Ha estat una experiència divertida i enriquidora que ens ha fet ser una mica més responsables a l’hora d’anar pel carrer.