Novetats de l’Agenda 21

Els membres de la Comissió de Medi Ambient (Agenda 21), alumnes i mestres, ens disposem a seguir treballant fins a final de curs per millorar aspectes ambientals de l’escola.

Sovint hi ha massa llums encesos, a vegades fem un consum excessiu d’aigua, de paper, dels materials que fem servir a les classes de plàstica o tecnologia.

Veiem que no acaba de funcionar la recollida selectiva de residus i que a vegades no fem prou esforç per menjar tot allò que ens ofereix l’escola a l’hora de dinar. I també ens preocupa l’aire que respirem a la ciutat, ple de partícules que ens poden provocar malalties.
Les properes setmanes investigarem i estudiarem com és que ens passa tot això i us ho explicarem. Entre tots proposarem idees per canviar aquesta situació i animarem els companys i professors a millorar tots plegats el nostre entorn.
N’estareu puntualment i ben informats!