La Ruta dels Turons

Els nois i les noies de 1r d’ESO hem fet una sortida molt interessant i l’hem anomenat la Ruta dels Turons, perquè hem pujat al Turó del Carmel i al Turó de la Rovira. Però també hem descobert altres espais com ara el barri de Vallcarca, el bosc del Park Güell, el Parc del Guinardó i el Parc de la Creueta del Coll.

A mesura que anàvem arribant als diferents espais escrivíem alguns apunts en el nostre dossier de sortida. Alguns d’aquests espais ja els coneixíem, però d’altres no. Ens han sorprès molt, per exemple, els horts veïnals autogestionats del barri de Vallcarca, les bateries antiaèries del Turó de la Rovira o les magnífiques vistes de 360 graus de la nostra ciutat des del cim del Turó del Carmel.

Uns dies més tard, a l’escola hem treballat quatre tipus de text (argumentatiu, instructiu, expositiu i descriptiu) a partir de les nostres vivències i coneixements dels llocs que hem visitat, la qual cosa ens ha permès aprofundir una mica més en el coneixement d’aquests espais.