Exposició Painting in the Moonlight

Els nois i noies de la modalitat artística de 4t d’ESO hem estat treballant, durant aquest curs, diferents tècniques com ara el gravat, la pintura, la fotografia i fins i tot l’escultura. Hem reunit un recull d’obres plàstiques que són dignes de ser exposades!

Per organitzar aquest esdeveniment -que, de fet, ja vam anunciar fa unes setmanes- hem afegit a la nostra col·lecció algunes obres dels cursos anteriors i hem buscat un lloc per a l’exposició fora de l’escola.

Ara aprofitem per convidar-vos a l’exposició Painting in the moonlight, que tindrà lloc el 26 de maig a les 19.00 h, al Punt d’Informació JuvenilCasa Sagnier (c/Brusi 51-61).

A la inauguració actuaran dues exalumnes de l’escola: Júlia Isern i Andrea Puig. Estem segurs que gaudireu molt d’aquesta exposició. Us hi esperem!