Emergència climàtica

La setmana passada va ser una setmana molt verda. Entre tots i totes vam posar fil a l’agulla per ser més conscients que hem d’ajudar el nostre planeta perquè aquest sigui fort i ens permeti viure-hi amb dignitat. Conjuntament amb el moviment encapçalat per la Greta Thunberg (Fridays for Future), vam portar a terme diferents activitats en les quals vam aprendre moltes coses.

El dilluns ens vam reunir al pati de l’escola per engegar aquest projecte que tan gratificant ha estat per a tots i totes.

El dimecres vam reunir-nos per cicles i vam veure diferents documentals en què es parlava de diferents temàtiques mediambientals i posteriorment vam reflexionar sobre el que havíem vist.

El dijous vam crear cartells ben originals i ben creatius per poder transmetre la informació que havíem treballat a la resta de l’escola.

I el divendres l’escola es va convertir en un gran bosc ben verd i frondós. Tothom va voler participar-hi portant una samarreta verda, uns mitjons verds, una cinta de cabell verda, uns pantalons verds… i d’aquesta manera fer-nos notar i cridar ben fort que nosaltres sí que volem i també podem fer moltes coses, encara que siguin petites d’entrada, per poder millorar aquesta situació.

Divendres a la tarda també ens vam reunir al pati de l’escola i totes les classes van fer un resum del que havien parlat a les aules i ens van ensenyar els cartells que havien fet. Totes aquestes activitats, que van anar acompanyades d’altres que també vam gaudir molt, ens han permès anar obrint la ment i veure diferents opcions des de diferents perspectives. Dit això, no ens volem aturar aquí i volem animar a tothom a seguir endavant i a posar el seu granet de sorra.

A la galeria de fotografies podreu veure que bé que ens ho vam passar!