Els cargols fem una excursió dins l’escola

Els nens i nenes de Cargols, aprofitant que estem més tranquils i feliços, hem anat a passejar per l’escola per conèixer els diferents espais i mestres.

Hem pujat les escales fins al pis de dalt i hem anat a saludar els nostres padrins i padrines i el profe Frank.

Després hem anat a veure els Peixos (amb la mestra Jordina), les Girafes (amb la mestra Helena) i les “Maris” a la secretaria. Com que ens hem cansat una mica, hem deixat la ruta per al següent dia.

Aleshores hem anat a la classe de primer (els Arquitectes), a la classe de segon (els Minerals), al despatx de la Cristina i, per últim, a la infermeria a veure la Montse i l’Ari, que ens han explicat que quan no ens trobem massa bé les hem d’anar a veure perquè ens curin.

En cada espai hem cantat una cançó dels Cargols, perquè ja en sabem unes quantes, i hem portat un cargolet que hem fet perquè així se’n recordin de nosaltres.

Des d’aquesta excursió per l’escola pensem: Que bonica és l’Escola Projecte!!!

Classe Cargols

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.