Ambients Infantil

A les classes d’educació infantil van passant cosetes que volem compartir amb vosaltres. Aquestes dues últimes setmanes hem començat els ambients. Els ambients són uns espais de lleure on, experimentant amb diferents materials, objectes, joguines, eines… aprenem tot jugant. Aquestes primeres setmanes hem començat amb els ambients de Jocs, Construccions i Psicomotricitat, tot esperant que els Cargolets vagin incorporant-se al seu ritme.

A l’escola tenim cinc ambients. A la classe de les Girafes hi ha l’ambient d’Artistes (Amanda); a la classe dels Cargols hi ha l’ambient d’Experiments (Ma José); a la classe dels Peixos hi ha l’ambient de les Construccions (Jordina); a la classe de la pissarra digital hi ha l’ambient de Jocs (Cristina) i al gimnàs hi ha l’ambient de Psicomotricitat (Helena). Aquests dies els Cargols han anat més a poc a poc i s’han apropat als diferents ambients amb força prudència. Per altra banda, els Peixos i les Girafes han començat amb moltes ganes ja que coneixen els espais i el que s’hi experimenta.

Continuarem jugant, disfressant-nos, experimentant, creant, construint, dibuixant i pintant!

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.