Visita de professors d’Estònia

La setmana passada vam rebre la visita de diferents professors d’escoles d’Estònia, que van venir a Projecte interessats en conèixer de primera mà les metodologies de treball que emprem. Aquesta activitat està coordinada per l’Àrea TAC del Departament d’Ensenyament amb la finalitat d’observar bones pràctiques i l’ús de la tecnologia digital a les aules.

Donat que som un centre innovador i que incorporem diferents metodologies en la nostra tasca diària, van voler veure com treballem aspectes com les noves tecnologies, la robòtica, la dinàmica de treball per projectes, les quatre llengües que ensenyem al centre, els racons, etc. Vam tenir una trobada en la qual els vam exposar els trets característics de Projecte i com treballem aquests aspectes als diferents cursos. Després vam estar visitant les diferents aules d’educació infantil, primària i secundària.

Ha estat una activitat molt agradable i interessant ja que els nostres alumnes, a partir d’uns determinats nivells, també han pogut explicar, en anglès, què és el que estaven treballant a les diferents classes i el fet d’haver-ho de fer a professors d’un altre país ha estat una motivació extra.