Visita a l’Escola Llotja

Seguint amb el procés de transformació dels espais exteriors de l’escola, 8 alumnes de l’ESO vam anar a l’Escola Llotja. L’objectiu va ser el de formar part del jurat que valorés els treballs de final de quadrimestre dels alumnes de 4t curs de disseny. Els projectes eren en la seva majoria sobre com transformar el pati de la nostra escola.

Vam quedar molt sorpresos per la qualitat de les propostes i per la seva gosadia, que posava de manifest la creativitat dels alumnes de la Llotja.

Un parell de mesos enrere ja van venir a l’escola a prendre nota de les idees de petits i grans, van observar com anaven agafant forma les maquetes i finalment van votar les propostes que els van agradar més.

Ara ens toca pensar com transmetre aquesta experiència a la resta de companys de l’escola per donar un nou impuls a la transformació dels nostres espais exteriors.