17ena Trobada de Representants d’Alumnes de Secundària

Els proppassats dimecres 18 i 25 de gener, els delegats de l’ESO vam participar a la 17ena Trobada de Representants d’Alumnes de Secundària de Sarrià Sant Gervasi (TRAS).

Enguany hi han participat un total de 7 instituts amb més de 140 inscrits i hi han col·laborat 6 entitats.

Es van realitzar una sèrie de tallers, entre els quals un de masculinitat, un de meditació, el joc de la mentida i finalment reflexions sobre el model educatiu actual i propostes de futur.

Després d’una posada en comú dels temes tractats, els delegats vam poder gaudir d’una representació de teatre de la companyia Teatre Acció amb el títol ENXARXATS, que tracta sobre la relació de les persones amb les xarxes socials.

L’objectiu final de la trobada consisteix en poder transmetre als companys de classe les reflexions i experiències viscudes durant la jornada.

Podeu trobar el vídeo de la jornada en el següent enllaç: