Taller “Càpsules de ràdio” a 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ ESO de la matèria específica TIC (Tecnologies i ciències de la informació), ha participat a l’escola en el taller “Càpsules de ràdio”. Han estat els formadors del Punt d’Informació Juvenil de la Casa Sagnier els qui han guiat els nois i les noies en aquesta nova experiència.

S’ha habilitat l’aula de tecnologia per convertir-la durant una estona en un estudi de ràdio i durant 2 hores els i les alumnes han dissenyat un breu guió, han descobert el món de les connexions amb la taula de mescles i targes de so i finalment han fet la prova pilot de gravar el seu primer programa de ràdio.

Ha estat un experiència interessant que voldrem continuar, tot creant la nostra pròpia ràdio. Us en seguirem informant.