Camí Escolar: pas de vianants

L’any 2013-2014 un grup d’alumnes de 1r d’ESO vam participar en l’optativa de camí escolar.

Entre tots els projectes en els quals vam treballar d’aquesta optativa, vam estar col·laborant amb la guàrdia urbana buscant els “punts negres” del nostre camí escolar (espais de la via pública en què podia haver risc d’accident, o faltava algun element del mobiliari, o calia revisar els semàfors, etc.).

Ens va cridar l’atenció que en el carrer Manel Ramon, número 4, on se situa el poliesportiu de La Caixa (hi fem l’educació física), hi havia l’inconvenient que no existia cap pas de vianants per creuar d’una vorera a l’altra i els cotxes que baixaven anaven molt ràpid, i els vianants no estaven segurs.

El que vam fer va ser informar d’aquest fet a la guàrdia urbana i vam fer amb ells un informe que vam enviar al Districte de Sarrià-Sant Gervasi demanant si podien pintar un pas de vianants i posar senyalització vertical.

Estem molt contentes perquè, malgrat que hem hagut d’insistir molt, finalment hem aconseguit que pintin el pas de vianants.

Si voleu veure’n més fotografies podeu accedir a la galeria fotogràfica.

Anna Massana, alumna de 4t d’ESO