Quin problema hi ha?

Durant aquest tercer trimestre l’alumnat de 2n d’ESO hem estat elaborant un curtmetratge a partir d’una temàtica relacionada amb l’assignatura d’ètica.

Durant les primeres sessions vam aprendre algunes coses sobre el llenguatge audiovisual i vam començar a inventar, per grups, el possible argument del nostre curtmetratge. Després de vàries votacions vam decidir l’argument final i vam haver de triar les seqüències, els plans, les posicions de càmera, els actors i actrius, l’atrezzo, el vestuari… Fins que, per fi, va arribar el dia del rodatge.

Vam estar tota la jornada gravant i, gràcies a la Sílvia Subirós, que és qui ens ha impartit aquest taller, vam gravar com els professionals: amb una bona càmera, un bon micròfon i claqueta i tot! Va ser tota una experiència!

A la galeria fotogràfica podeu veure imatges del “making-off” i el vídeo del curtmetratge.

Esperem que us agradi!