El programa Xplore Health

Durant aquests dos darrers cursos l’alumnat de 3r i 4t d’ESO hem participat com a centre pilot en el programa Xplore Health, un projecte educatiu europeu impulsat per l’Obra Social “la Caixa” que promou la Comissió Europea i que pretén fomentar la Recerca i Innovació Responsables (RRI). La RRI es basa en replantejar la relació entre ciència, societat i comunitat educativa.

Aquesta recerca ha ajudat els nois i noies a fomentar el raonament científic i les dinàmiques de grup.

A més, hem treballat juntament amb altres catorze centres d’arreu de Catalunya i el projecte ha girat al voltant de la temàtica que més preocupa l’alumnat de tota Catalunya: l’Estrès i la Depressió entre els joves.

Us fem arribar l’enllaç al vídeo perquè pugueu veure el resultat de tot el procés:

També ens agradaria compartir amb vosaltres el resultat final d’aquest projecte, un Decàleg amb recomanacions per millorar el benestar emocional dels joves als centres educatius.

Si accediu a la galeria fotogràfica podreu veure algunes fotografies d’aquesta activitat.