Projecte obre les portes a les famílies i als amics

Durant la setmana del 6 al 9 de febrer, oferim la possibilitat que les famílies de Projecte vingueu acompanyades d’alguna altra família coneguda per passejar i veure el centre. Passejar per l’escola en funcionament és la millor manera que us pugueu fer una idea del que hi passa a dins.

L’horari que pot ser més còmode per a tothom és de 9.30h a 12.30h i de 15.30h a 16.45h.  Els horaris estan pensats perquè les diferents classes ja estiguin funcionant en les seves activitats habituals. Si us interessa passar per alguna classe en concret assegureu-vos que no sigui un dia que tinguin activitats fora (natació, sortides…).

Si la família que us acompanya està interessada en tenir més informació caldrà que demani una entrevista amb direcció (Joan Carles o Cristina) en la qual comentarem els detalls i els trets més característics de la línia pedagògica i del projecte educatiu de la nostra escola.

Esperem que gaudiu de la passejada