Artistes com Picasso!

Durant un parell de setmanes, els nens i nenes de primer i segon de primària ens hem convertit en autèntics admiradors de l’obra de Pablo Picasso. A banda d’estudiar els diferents estils i les tècniques diverses que utilitzava aquest reconegut artista, ens hem dividit en quatre grups per treballar de manera més plàstica tot el que hem après.

Hem fet un grup de pintura que ha reproduït el Gernika, un altre ha decorat plats de ceràmica, un altre ha fet diverses escultures basades en els quadres dels colomins i el darrer ha pintat un retrat cubista fent servir la tècnica del collage.

Per posar punt i final a aquest projecte, hem anat a visitar el museu Picasso de Barcelona, on hem pogut veure en viu algunes de les obres que ens han inspirat.

A l’entrada de l’escola podeu veure el resultat de tot els nostre treball. Esperem que us agradi.

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.