Panellets al mes de gener

El passat dia 19 l’alumnat de 4t d’ESO vam fer panellets. Ara bé, per què vam fer panellets al mes de gener? La nostra classe tenia previst fer panellets abans de Nadal, com cada any, però va haver-hi una onada de COVID en el nostre grup i ho vam ajornar per al gener, per tal de gaudir-ne tots junts.

Vam fer petits grups en diferents taules i cada grup feia els seus propis panellets, i així tots en teníem de diferents. Va ser una activitat ben divertida. L’ambient nadalenc no hi era molt present perquè ja feia setmanes que el Nadal havia passat, però no ens va fer res. Ens ho vam passar molt bé igualmen.

Finalment, els vam tastar plegats i vam atipar-nos de tant menjar.

La recepta consta d’aquests ingredients:

Ingredients:

• Mantega
  • Galeta picada
  • Xocolata en pols

Material:

• Un bol gran
  • Un estri per a remenar

Procediment:

Es fon la mantega i es barreja amb la galeta picada. Quan està tot ben remenat s’hi afegeix la xocolata en pols i es torna a remenar. Quan la pasta agafa un color més negre ja es poden començar a fer les formes. Amb la massa fem la forma que li volem donar i ja es pot menjar.