Fem art amb les mascaretes!

En el context sanitari actual la mascareta s’ha convertit en un element imprescindible de la nostra imatge pública. És un fet, però… hem pensat en les conseqüències estètiques i fins i tot morals d’amagar la part més comunicativa del nostre cos?
Amb el grup de 3r d’ESO hem fet un treball que ha començat amb una recerca sobre l’ús de màscares en diferents èpoques i en diferents espais geogràfics. A continuació els nois i les noies han analitzat els trets més significatius del seu caràcter, i a partir d’aquí han dissenyat una mascareta personalitzada. Finalment, el projecte ha conclòs amb la presentació de la mascareta amb una fotografia de l’autor/a portant-la, i amb la visita a l’exposició La mascara mai menteix al CCCB.

Tot aquest procés ha ocupat les classes de plàstica del primer trimestre, i ha donat peu a moltes reflexions. Durant aquestes setmanes, entre dibuixos, dissenys i fotografies hem produït molta obra artística. Les peces més destacades d’aquest material es troben exposades al vestíbul de la nostra escola durant les properes setmanes.

Us animem que aprofiteu les vostres visites per fer un “tastet d’art”!