Línia, color, volum… els artistes de 4t d’ESO

L’alumnat de 4t de secundària de la modalitat artística tenim l’oportunitat d’investigar amb diferents tècniques d’expressió plàstica. Durant el primer trimestre ens endinsem en les possibilitats que ofereix la línia dintre del marc de tècniques gràfiques. No només fem dibuixos sinó que descobrim l’artesania del gravat i l’estampació. En el segon trimestre treballem amb el color i tenim l’oportunitat de pintar sobre teles de mides diferents. L’últim trimestre està dedicat al volum. Fem escultures amb fusió de cera i fins i tot alguns, els que se senten més engrescats, poden fer talla de fusta.

Durant aquest últim curs hem creat creen obres úniques i dignes de ser exposades. Fins ara no hem trobat el marc adequat per organitzar una exposició, però ara aprofitem aquest article per convidar a tothom a la nostra exposició. La inaugurarem el dijous dia 26 de maig, a l’edifici del Punt d’Informació Juvenil situat al carrer de Brusi, 61. Aquest any ens centrarem en les obres creades amb la tècnica de gravat, però també hi podrem veure pintures.

Ben aviat rebreu més informació i concretarem els detalls d’aquesta exposició, que organitzem amb grans expectatives.

A continuació trobareu algunes imatges del nostre procés de creació.