Itinerari matemàtic

El passat dimecres 27 d’abril, les noies i els nois de 1r ESO hem fet una passejada pel barri, l’ITINERARI MATEMÀTIC, que ens ha permès comprovar el munt de matemàtiques i geometria que ens envolta en aquest espai tan proper a l’escola.

Hem recollit molta informació a mesura que anàvem caminant, i hem après a fixar-nos més en el nostre entorn i en la gran quantitat d’aspectes que estan relacionats amb l’activitat que fem dia a dia dins de l’aula en aquesta assignatura.

A part dels nostres professors de matemàtiques, ens han acompanyat la Sara, la Judith, la Magda i la Susana, mares de companyes i companys de la classe, que han volgut compartir aquest matí núvol d’abril amb nosaltres i ens han donat un cop de mà per resoldre les activitats. Els volem donar les gràcies pel seu temps i la seva companyia!

Ara només caldrà que buidem les dades a classe i que en traguem conclusions.