La cuina de Projecte

Feia temps que teníem moltes ganes de poder-vos presentar l’equip que cada dia fa possible que tot l’alumnat de l’escola gaudim de l’estona de menjador. Són en Juan Carlos, la Visi, la Lorena, la Rosario i la Sara.

En Juan Carlos, el nostre cuiner, prepara el dinar per a més de 350 comensals amb l’ajuda de la Visi (que està amb nosaltres des de pràcticament l’inici de l’escola) i el suport de la Lorena, la Rosario i la Sara, que sempre ens reben al migdia amb un somriure a la cara i un bon àpat al plat.

Aquest fantàstic equip de Scolarest és una part molt important de la nostra escola i segurament les famílies heu sentit els seus noms parlant amb els vostres fills.  Ara ja sabeu qui són i a continuació trobareu fotografies d’alguns dels plats que hem menjat darrerament.