Fem entrevistes!

Aquest curs Projecte fa 40 anys! Els Castors i les Zebres hem volgut conèixer millor la gent que forma part de l’escola i que comparteix molt de temps amb nosaltres. Per això hem fet unes entrevistes a algunes de les persones de l’escola que més ens cuiden i ens ajuden. Els hem fet moltes preguntes i les respostes que més ens han sorprès han estat… La Mònica ens ha explicat que a ella li agrada el color blanc dels llençols i la neu, l’Ari ens ha explicat que és una mica infermera i una mica mestra, la Montse porta treballant a l’escola gairebé 40 anys, a la Sònia li encanta el cheesecake amb melmelada per sobre i la Paula està estudiant psicologia. Aquestes preguntes ens han servit per conèixer-les millor i gaudir d’una estoneta amb elles tot fent de periodistes.