Creació d’un joc de taula

El divendres 2 de febrer, l’alumnat de 6è de primària vam dur a terme el nostre “Compartim Escola“. Amb l’ajuda dels nostres pares i mares hem treballat sobre la proposta de creació d’un joc de taula en llengua catalana per al concurs Tísner.

A la classe tenim vàries propostes i les nostres famílies es van dividir en grups de treball per ajudar-nos. Havíem decidit que el rerefons havia de ser el món del còmic i a partir d’aquí hem creat la història, el disseny i la mecànica del joc.

Ha estat una tarda molt divertida, ja que no estem acostumats a treballar amb els adults i els hem vist pintar, dibuixar, retallar, discutir, fer propostes de millora… El treball en grup ha estat satisfactori i amb tots els consells d’ajuda i les recomanacions intentarem millorar els nostres jocs.