Compartim escola amb el cicle inicial

El passat divendres 16 de febrer, les nenes i els nens de primer i segon de primària vam realitzar l’activitat “Compartim Escola” d’aquest curs. Seguint el projecte d’aquest trimestre, vam convidar les nostres famílies a treballar en la nostra Fàbrica dels Invents Fantàstics.

En començar l’activitat, uns quants nens i nenes van ser els encarregats de rebre les famílies i repartir les acreditacions, ja que només hi podia accedir el personal autoritzat. Uns altres indicaven el camí que conduïa a la zona de treball. Mentrestant, la resta de companys i companyes esperaven tranquil·lament a la sala d’actes.

Tot seguit vam veure un vídeo que mostrava els diferents tallers en què havíem treballat el projecte dels materials i les màquines: engranatges, robots, construccions amb canyes, circuits amb rampes, Lego i desmuntatge d’aparells.

Un cop finalitzat el visionat, vam fer equips de treball. Cada equip havia de triar un dels problemes que els nens i nenes havien observat a casa (a un pare se li cremen les llenties; una mare perd sovint les claus, etc.) i dissenyar i construir una màquina per resoldre’l. Per fer-ho teníem un munt de material. Gràcies a les idees creatives aportades per cada membre dels equips vam aconseguir invents fantàstics!

Al costat de la sala d’actes hi ha l’exposició d’invents perquè tothom la pugui veure.

Moltes gràcies, famílies, per la vostra implicació!

Podeu veure el vídeo registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.