Celebrem el tradicional concurs de ball de l’ESO per Carnaval!

El passat divendres, 21 de febrer de 2020, vam celebrar el carnaval a la nostra escola. Com cada any, el tema és diferent i en aquesta edició l’alumnat encarregat de la comissió d’aquesta festa, conjuntament amb alguns professors i professores de l’escola, vam decidir que el tema seria: relacionar les diferents cultures dels països amb el canvi climàtic, un problema ben actual.

Ja fa molts anys que tots els cursos de la secundària participen en un petit concurs de ball, en el qual els nois i les noies i el professorat voten quin és el curs guanyador.

Cada curs va escollir un país diferent:

A 1r d’ESO van escollir Austràlia i ho van relacionar amb els greus incendis que hi ha hagut aquest hivern provocats, en part, pel canvi climàtic. Per al seu ball van escollir la cançó Adventure of a lifetime de Coldplay.

A continuació, 2n d’ESO va escollir l’Índia (tal com podeu veure a la fotografia) i el gran impacte que tenen les altes temperatures actualment. Ho van fer amb la cançó Say Shava Shava d’Amitabh Bachchan.

Després 3r d’ESO va representar Brasil i ho va relacionar amb els gravíssims incendis que va patir la selva amazònica aquest estiu. Van interpretar dues sambes brasileres.

Finalment, 4t d’ESO va escollir Kènia, ja que actualment les glaceres de les muntanyes més altes s’estan desfent. Per a l’actuació van utilitzar la cançó Mama Africa de Bracket.

Entre ball i ball, alguns nois i noies voluntàries van realitzar diferents actuacions, com ara cantar, tocar un instrument…

En acabar el concurs, el jurat va anunciar el veredicte per als dos finalistes, que van ser 3r i 4t de l’ESO. Aleshores aquests dos cursos van tornar a ballar i, finalment, es va decidir que les noies i els nois de 4t d’ESO havien guanyat el concurs.

De moment el premi és sorpresa, i serà la comissió de Carnaval l’encarregada de decidir-lo i comunicar-ho al grup de 4t d’ESO.