Visita al Centre d’Alt Rendiment

L’alumnat de 6è hem visitat el Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat.

És un centre de suport a l’esport perquè sigui competitiu a nivell internacional. Disposa d’unes magnífiques instal·lacions i dels mitjans necessaris per a la formació integral dels esportistes.

Primer hem assistit a una xerrada a càrrec d’una regatista que porta sis anys vivint al CAR. Ens ha parlat de la seva experiència i de l’actitud i els valors de l’esport. Hem estat una llarga estona fent-li preguntes i escoltant interessats les seves respostes. Hem pogut reflexionar plegats sobre els valors associats a l’esport: la tolerància, l’esperit d’equip, el joc net i el respecte als altres i a les normes, la força de voluntat, l’autoestima i la perseverança. En definitiva: l’esforç i el compromís.

Després, acompanyats per dos altres esportistes, hem fet una interessant visita  per les instal·lacions del CAR.

Ens ha encantat veure l’entrenament d’esportistes d’alt nivell en directe i hem après moltes coses interessants.