Visita a l’Observatori Astronòmic de Sabadell

L’alumnat de 1r d’ESO hem fet una visita a l’Observatori Astronòmic de Sabadell. En acabar l’escola a les 17 h vam berenar i hi vam anar en autocar. Després de jugar una estona al Parc de Catalunya vam entrar a les instal·lacions.

L’astrònom responsable de l’activitat ens va explicar primer les característiques del sistema solar, el procés de formació de les estrelles, la composició dels diferents planetes i un munt més de qüestions interesants. Vam poder fer moltes preguntes…

Després vam pujar a l’observatori i vam veure com giraven i obrien la cúpula per començar l’observació. Vam veure la superfície de la Lluna i també vam poder fer algunes fotos. Ens van explicar com funcionava el telescopi i les observacions que hi fan habitualment, així com el seguiment d’alguns planetes i estrelles.

Va ser una visita molt interessant!