Un matí literari

Els nens i nenes de les classes de primer i de segon hem anat de visita a les biblioteques Joan Maragall (Sant Gervasi)  i Jaume Fuster (Gràcia).

La classe dels Arquitectes hem anat a la Biblioteca Joan Maragall. En arribar hem pogut conèixer el funcionament intern, especialment l’espai dels petits lectors. La Valle, una de les bibliotecàries, ens han presentat la seva divertida mascota (la Talpeta) i ens ha explicat la història de com es va construir l’edifici. Ens ha semblat molt curiós que tinguin un hospital de llibres, per tal de poder arreglar-los quan la gent els trenca. A continuació ens han deixat temps lliure per poder llegir la gran varietat de contes que hi ha en aquesta biblioteca: ha estat genial poder compartir tots aquests títols amb la resta dels nostres companys i companyes.

La classe dels Minerals hem anat a la Biblioteca Jaume Fuster. Quan hem arribat ja ens estava esperant la Judit, i hem jugat amb les tauletes per aprendre així les normes de les biblioteques. Després, hem anat a buscar uns follets que faltaven d’una caixa de la sala dels llibres. Havíem de buscar el follet de la neteja, el de l’ordre, la reina del silenci, el follet de la calma i el de l’esperit aventurer. Com la classe de segon som un equip, entre tots ho hem aconseguit! Finalment la Judit ens ha explicat un conte i hem pogut tafanejar tots els llibres. Al final ens n’hem emportat tres per poder-los explicar a l’escola.

Quin matí tan literari!

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.