Tercer i quart de primària visitem la Seu del Districte

Tal com us vam prometre, us continuem explicant coses del Pregó de la Laia perquè, tot i que ja fa dies que el vam celebrar, encara ens quedava una última tasca per fer: preparar un manifest per llegir a la Seu del Districte davant del Conseller tècnic del nostre barri.

La temàtica d’enguany ha estat sobre les persones refugiades, per això hem fet propostes tant per al nostre barri, com per a elles.

Aquí en teniu un resum:

• Trobem que hi ha massa soroll als carrers i ens agradaria que es reduís.
  • Quan vinguin nens i nenes refugiats voldríem que tinguessin una escola on anar i una d’elles pot ser Projecte. (Els estem esperant!)
  • Caldrà trobar feines per als pares i mares que vinguin a Barcelona perquè puguin guanyar diners.
  • Hem de tenir cases preparades perquè puguin viure les famílies refugiades.

Ara sí que l’encàrrec que teníem per part de l’alcaldessa de Barcelona l’hem complert: només falta que ens escoltin i realitzin les nostres propostes.