Tallers sobre l’aparell respiratori

Al llarg del segon trimestre els nens i les nenes de tercer i quart de primària hem estat treballant el cos i, finalment, hem fet uns tallers sobre l’aparell respiratori.

Ens vam repartir en quatre grups per diferents espais de l’escola i acompanyats per tots el professorat vam començar a fer els projectes.

Amb en Frank vam aprendre com són els pulmons d’un xai i també les seves parts, i amb l’Ariadna vam poder fer uns pulmons en una ampolla de plàstic.

Amb la Marta Novellas vam conèixer alguns remeis naturals per cuidar-nos, i amb la Gemma vam mesurar la nostra capacitat pulmonar amb un espiròmetre fet amb dues garrafes.

Així doncs, d’una forma molt pràctica i divertida, hem après com funciona l’aparell respiratori i, a més, hem pogut compartir aquesta experiència amb els companys i companyes de cicle.