Sortida a Sitges del grup de Biologia i Geologia de 4t d’ESO

A finals del mes de maig l’alumnat de 4t d’ESO que fem l’optativa de Biologia i Geologia, juntament amb la Carme i el Gàbor, vam passar el dia a Sitges duent a terme una activitat al Centre d’Estudis del Mar.

L’activitat va consistir, en primer lloc, en fer snorkel per tal d’observar tot el medi marítim de l’espigó i de la platja de Sitges; a continuació vam analitzar tot el que havíem observat sota l’aigua.

Vam trobar diferents tipus de peixos, com una escòrpores, tres pops, crancs ermitans, cogombres de mar, llebres de mar… Va ser apassionant!

Després de l’activitat pràctica vam completar el dossier que ens van donar, per tal de relacionar el que havíem observat amb la teoria.

Vam passar un bon matí gaudint de les meravelles del mar, observant com de fascinat és el fons marí i la importància que té respectar i preservar el medi marí.