S’inaugura l’exposició Painting in the moonlight a la Casa Sagnier

El dia 26 de maig vam celebrar la inauguració de l’exposició col·lectiva Paiting in the moonlight. L’exposició no únicament pretenia mostrar les obres creades en el curs d’enguany, sinó també oferir un tastet de la producció de fins a set cursos anteriors. Aquest segon objectiu servia perfectament com a excusa per mobilitzar l’exalumnat de l’escola, organitzar una reunió entre antics i actuals companys i donar l’oportunitat d’explicar experiències viscudes després de deixar l’Escola Projecte.

Ha estat la primera vegada que convoquem un esdeveniment així, fora de l’escola. La intenció ha estat aconseguir una plena concentració únicament en les obres exposades.

A partir de l’arribada dels primers nois i noies, exalumnes, famílies i professors, i fins a l’apagada dels llums de la sala d’exposició, s’estenia un caliu agradable entre els assistents de l’esdeveniment. El punt més emotiu, sense cap dubte, va ser l’actuació musical de dues exalumnes: la Júlia Isern i l’Andrea Puig.

Si no vau poder venir el dijous passat i esteu interessats en veure el material exposat (incloent-hi pintures, obra gràfica, estampes i fotografia), cal dir que l’exposició es mantindrà muntada durant les dues properes setmanes en l’altell de la Casa Sagnier.