Un Sant Jordi diferent a Ràdio Projecte!

Enguany l’alumnat de l’ESO hem celebrat un Sant Jordi diferent, perquè seguim confinades i confinats a casa. A continuació us expliquem què és el que hem fet.

Ens hem dividit en grups de 2, 3 4 o més i hem escollit un escrit (un poema, una narració…) o bé l’hem fet nosaltres fent servir la nostra imaginació. Aquest escrit podia ser en català, castellà, anglès i francès. La consigna era que parléssim una mica de les nostres sensacions, emocions, sentiments… durant aquests dies tan diferents que estem vivint i que la durada no fos superior als tres minuts. I per què? Doncs perquè el mateix dijous, diada de Sant Jordi, els grups que vam voler vam participar en el programa especial de Ràdio Projecte. Com que érem diferents grups de diferents cursos vam haver de limitar la nostra intervenció. Cada curs va tenir un professor/a que ens donava l’entrada i que, a més, valorava la feina feta. I tot va estar coordinat i organitzat pel nostre profe de TIC, el David.

La veritat és que ha estat una experiència diferent, molt enriquidora i molt divertida. Esperem que puguem seguir fent més sant jordis radiofònics, però sense confinament!