Repoblem un bosc de caobes a l’Amazones

Fa uns dies ens ha visitat a l’escola en Pablo Yglesias, exalumne de l’escola, que el curs passat va venir a explicar-nos el treball relacionat amb la conservació del medi ambient que està portant a terme al parc del Manu, a la selva amazònica del Perú, des de fa uns anys.

Quan va venir fa un any, l’alumnat de 1r d’ESO es va comprometre a fer una campanya de recollida de diners per replantar boscos de caoba. Enguany li hem entregat els 110 euros que es van recollir venent plantes aromàtiques.
Hem gaudit molt sentint-lo parlar de  la diversitat de vegetals i animals que s’hi pot trobar, i de la importància de mantenir l’equilibri en els ecosistemes que formen els boscos de l’Amazones. Els nois i noies de 1r d’ESO d’enguany continuaran amb la tasca de suport a la reforestació dels boscos de caobes.