Projecte Flamencs

La setmana passada ens va venir a veure un flamenc despistat que va trucar a la porta. Toc, toc!

De cop va entrar la mare del Nil, mestra de l’escola, la Gemma, acompanyant a un flamenc rosa. Ella ens va dir que l’havia trobat pel vestíbul de l’escola tot preguntat, ben esverat, pels Flamencs. Ella molt amablement el va acompanyar cap a la nostra classe.

Sabeu què li va passar?

Havia perdut la memòria i no sabia com es deia. Volia que l’ajudéssim a trobar casa seva. Ens va explicar el poc que recordava: venia de la Camarga (França) i havia arribat a Barcelona. Preguntant, preguntant, va saber que hi havia uns nens i unes nenes que es feien dir els Flamencs i va pensar que nosaltres el podríem ajudar.

Portava una maleta molt grossa plena de coses que ens van ajudar a investigar d’on venia i on anava. Dins la maleta hi portava: un barret en forma de carabassa, unes fotografies de la seva família, un llibre d’animals, una pinya d’un pi i un globus terraqui.

En voleu saber més? Ara estarà una temporada a la nostra classe fins que es recuperi i li torni la memòria. Nosaltres estem encantats i encantades que estigui aquí i poder-lo cuidar i ajudar.