Posem nom al nostre peix

Passats els primers dies d’escola, els Peixos us comuniquem que ja tenim nom per al nostre Peix! Es diu… Espereu, espereu… que per començar us volem dir com va anar la pluja d’idees. Vam començar dient tot el que ens passava pel cap i, és clar, vinga a riure i vinga a riureeeee…

Però després de les rialles que ens van provocar les nostres idees vam decidir que havíem de triar-ne una. Un de nosaltres va dir que gelat seria un bon nom, ja que els gelats agraden a tothom. Una altra nena va dir que li agradava el nom de llimona i llavors vam anar dient diferents gustos: llimona, stracciatella, unicorn, xocolata, barrufet, núvol, maduixa, arc de Sant Martí, vainilla, meló, préssec, menta… Ja us podeu imaginar quin va ser l’escollit. Doncs el nom triat és: Xocolata Blanca.