Piscina !

El dijous dia 4 d’octubre hem començat les activitats de piscina a educació infantil (Peixos i Girafes). Ens ho hem passat tan bé que volem repetir!

Hem pujat a l’autocar amb els nervis normals a l’hora de començar una activitat nova que ens apassiona. Un cop a les instal·lacions, ens hem posat el banyador, el casquet i les xancletes i ens hem retrobat amb els monitors i monitores del curs passat. Ens hem capbussat a la piscina, ens hem esquitxat, hem rigut, hem nedat, ens hem esforçat, hem posat els cercles de colors al lloc que tocava, ens hem llençat a l’aigua, ens hem posat de peu a sobre del matalàs tot fent equilibris i perdent la por, hem estat observadors a l’hora d’aprendre dels monitors i monitores, ens hem dutxat i, finalment, amb l’ajuda de la cançó “Posa’t el barnús, posa’t el barnús… pica i repica…pica i repica… posa’t el barnús, etc.” ens hem anat vestint, a poc a poc, tot aprenent a ser conscients que l’esforç és molt important per sentir-nos a gust amb nosaltres mateixos.

Dijous que ve, més i millor!