Els peixos estem treballant els sentits

Al llarg d’aquest segon trimestre, els nens i nenes de la classe Peixos estem fent una investigació al voltant dels sentits.

Vam començar per l’olfacte i, juntament amb els padrins i les padrines, vam descobrir moltes olors, algunes més agradables que d’altres. Amb els ulls tapats havíem d’esbrinar què eren: cafè, alcohol, espígol, menta, vinagre, llimona, all, ceba, etc.

Un altre dia, les padrines i els padrins ens van convidar a la seva classe per treballar el sentit del gust. Va ser molt interessant des d’un principi, perquè vam pujar al pis més alt de l’escola i a l’aula de cinquè vam tastar l’aranger, que és amarg, la mel, que és dolça, les olives, que són salades, la llimona, que és àcida i les patates picants.

Després vam fer una fitxa amb la seva ajuda, i vam plasmar si ens agradava o no el que havíem tastat.

Ens agrada molt aprendre amb la col·laboració dels nostres padrins i padrines.

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.