Els peixos anem a l’Aquàrium

Els nens i nenes de la classe Peixos hem anat a l’Aquàrium de Barcelona a veure i gaudir de prop tota la fauna marina.

Hem pogut observar el peix pallasso, el Nemo que tant ens agrada! I la Dori, que és un peix cirurgià! En vam veure molts altres, era molt divertit observar com es movien tots a l’hora; vam jugar a observar els coralls i descobrir on s’amagaven.

També vam passar per sota dels taurons i ens va cridar l’atenció el tauró bou perquè té un cos molt especial. Vam descobrir moltes coses i en vam poder comprovar d’altres que havíem investigat a la classe.

A l’hora de dinar vam pujar a la terrassa, s’estava fantàsticament bé! Després vam anar a veure els pingüins i xino-xano vam anar cap a la sortida, on ens esperava l’autocar per tornar a l’escola.

Ens ho vam passar molt bé!!!