Passejada per Barcino

L’alumnat de l’optativa de Llatí de 4t d’ESO hem compartit enguany, un cop més, l’experiència de visitar la Barcelona romana amb les noies i els nois de la mateixa assignatura de l’Escola Guinardó.

Hem intercanviat informació i vivències, a distància i també braç a braç, i tot plegat ha culminat en aquesta passejada per l’antiga Barcino, tot aprenent i ensenyant-nos els uns als altres com eren la vida, els costums, les tradicions i la llengua dels romans que van viure aquí fa dos mil anys. El temple, les muralles, la “domus”, la necròpolis, les termes… són els testimonis d’una cultura que ens va obrir el camí que encara avui continuem des del mateix lloc.

Ha estat una activitat diferent i enriquidora, que ens ha permès conèixer aquesta realitat a dues mans.
Salutacions a l’Escola Guinardó des de l’Escola Projecte!