Menció especial al concurs Científics en Joc

El grup de 6è de primària hem participat en la primera edició de Científics en Joc. Més de 1000 estudiants catalans han participat en el disseny d’un videojoc al voltant d’una personalitat científica catalana. El jurat, format per professionals dels videojocs i experts en explicar històries científiques, ha escollit el nostre joc en la menció especial de millor trencaclosques. La científica escollida va ser la Josefina Castellví i el seu treball a l’Antàrtida.

Els nostres trencaclosques serveixen per conèixer els animals que hi ha a l’Antàrtida o quin material té la Josefina al laboratori. A més, alguns connecten amb altres escenaris del videojoc (per exemple, la protagonista ha de tornar al laboratori a cercar un estri determinat, indispensable per a superar el repte proposat). Hi ha varietat de trencaclosques, alguns es basen en els coneixements adquirits i d’altres en habilitat i enginy. En algun dels trencaclosques presentats també es donen interaccions amb altres personatges; la informació que ens proporcionen, ben entesa, ens servirà per a resoldre el repte proposat.
Ha estat un projecte molt interessant i esperem poder participar el curs vinent!