Mediació 2019-2020

Des de la comissió de mediació de l’escola volem explicar a la resta d’alumnes, mestres, professorat i famílies el que hem après durant el primer trimestre amb la Jordina i la Montse. Ens han ensenyat a tenir clars els conceptes següents per ser bons mediadors i mediadores:

– Mantenir una escolta activa cap a les persones afectades del conflicte per entendre bé les seves versions.

– És primordial ajudar-les a buscar la solució correcta. La  persona mediadora no ha de donar la solució.

– Mai has de donar la teva opinió.

– No has de jutjar cap de les persones afectades.

Tot això ho hem anat fent a partir a diferents exercicis i dinàmiques de grup, i per fer-ho ens hem anat reunint cada quinze dies. Durant aquest curs us anirem informant de tot el que anem fent.

Les persones mediadores podem ser molt atentes i entregades, però també molt divertides!