Les Girafes mesurem!

Les Girafes, durant aquest curs, hem après tots els números de l’1 al 10; també que un metre és igual a 100 centímetres i, fins i tot, hem mesurat diferents animals. Hem comptat potes de girafa i banyes de dinosaure, hem mesurat la llargada de diferents animals i els seus ous, hem observat fins a on arribaria una girafa i un Tiranosaure Rex si es posessin al costat de l’escola (els dos arribarien al segon pis!), hem buscat números pel carrer, hem tirat els daus i hem comptat quin número hi sortia, etc. Gairebé hem fet de tot! Però ens quedava una cosa pendent: no havíem mesurat els objectes de la nostra classe! I ho vam fer amb l’ajuda de regles de 30 centímetres! Ens va fer molta il·lusió! Fins i tot vam mesurar els braços, les cames i les bambes dels nostres companys i companyes! Això sí que ens va fer gràcia! Estigueu atents i atentes perquè potser, un dia d’aquests, ens veieu apropant-nos a vosaltres amb un regle a la mà!

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.