L’alumnat de 1r d’ESO participem a l’Audiència Pública de Sarrià-Sant Gervasi

L’alumnat de 1r d’ESO hem participat en l’Audiència Pública de l’Ajuntament de Barcelona. Aquest any hem treballat el tema de la igualtat a través d’activitats que hem fet a classe i a partir de trobades amb altres centres de Barcelona que també han participat a aquest activitat.

El passat dimecres 27 de maig una representació de l’alumnat participant dels diferents centres vam fer la lectura del manifest, per videoconferència, amb la presència de diferents representats  i del Sr. Albert Batlle, regidor del districte de Sarrià-Sant Gervasi. En el cas de Projecte la Nora, l’Artur i la Pepa van ser els encarregats de fer la lectura.

Després de la lectura del manifest vam formular diferents preguntes que havíem preparat i el regidor es va comprometre a fer-nos arribar aquelles accions, d’entre les proposades, que es tindran en compte per portar-les a terme.

Teniu el document complet en aquest enllaç:

Manifest Sarria-StGervasi