La castanyada

El divendres vam celebrar la castanyada!
Va ser un dia ple d’activitats, música i tradicions. Al matí vam començar preparant els nostres tradicionals panellets amb mantega desfeta, galetes esmicolades, xocolata en pols i molta paciència per fer una massa ben lligada. Quan vam acabar els vam posar a la nevera perquè estiguessin preparats per a la festa de la castanyada.
Els nois i noies de 4t d’ESO van preparar el Túnel del Terror, i els nens i nenes més grans de l’escola van entrar per passar una bona estona!
Durant el matí, cada curs va fer diferents activitats relacionades amb la tardor i la festa de la castanyada.
I a la tarda… festa grossa! Vam berenar els panellets i ens va venir a veure la Senyora Hermínia, que havia baixat del Montseny per portar-nos castanyes i una bona estona de ball i diversió!

Si en voleu veure més cliqueu aquí.