“Jingle Bell Rock”: El videoclip nadalenc de cinquè

Els nens i nenes de cinquè de primària hem estat treballant, com cada any quan arriben aquestes dates, una nadala en anglès. Després de la cançó llarguíssima que és tradició aprendre a quart, els Twelve Days of Christmas, aquest curs hem optat per una nadala més curta i marxosa: es tracta del Jingle Bell Rock. Aquesta cançó, composta per en Joseph Beal i en James Boothe, es va fer famosa per la versió que en va fer en Bobby Helms l’any 1957.

Nosaltres hem escollit la versió d’en Helms i n’hem fet un videoclip que volem compartir amb totes i tots vosaltres, alhora que aprofitem per desitjar-vos un Bon Nadal i un feliç any nou ple de Rock and Roll!
Si voleu veure el videoclip, entreu a la intranet de la web amb el vostre nom d’usuari contrasenya. Esperem que us agradi!