Ja tenim nou logotip de l’AFA

Aquest mes de juny l’AFA ha estrenat un nou logotip. Després de la decisió que es va prendre aquest curs de canviar la nomenclatura d’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) per AFA (Associació de Famílies d’Alumnes), amb l’objectiu de donar cabuda a la diversitat de famílies que hi ha tant a la nostra escola com a la nostra societat, calia trobar una nova imatge que representés l’associació.

Per decidir quin logotip representaria la nova nomenclatura, des de l’AFA es va organitzar un concurs a l’escola perquè tant els pares i mares com els alumnes hi poguessin participar. Una comissió de l’AFA va ser l’encarregada d’escollir el logotip guanyador entre les propostes que es van rebre. L’elecció va ser difícil però finalment es va optar pel logotip creat per Andre De Sa Moreira, pare de l’escola, perquè la junta de l’AFA es va sentir identificada amb la imatge que De Sa Moreira va proposar i perquè és un logotip que encaixa, per la tipografia i els colors, amb el disseny corporatiu de l’escola.