Home to Home: immersió en llengua anglesa

Cada any hi ha famílies que ens demaneu informació sobre estades lingüístiques a l’estranger de cara a l’estiu. Us fem arribar les propostes que ofereix Home to Home per a l’alumnat d’ESO de Projecte.

Aquestes estades permeten una immersió en la llengua anglesa en família que contribueix a l’ús quotidià de l’anglès. Alhora es reforça el coneixement de la llengua anglesa amb classes, en diferents nivells, amb professorat nadiu, que es combinen amb diferents sortides, visites i activitats culturals.

Home to Home ja fa anys que col·labora amb Projecte en aquestes estades i és per aquest motiu que ofereix descomptes, que trobareu a la documentació adjunta, als alumnes de la nostra escola.

Veureu que hi ha dues propostes. La primera, de dues setmanes, és a Bury St. Edmunds; i la segona, de tres setmanes, a Ipswich. Us adjuntem el full d’inscripció amb les dades de contacte de Home to Home per si hi esteu interessats/des.

La persona de contacte amb Home to Home és Josep Maria Jodar, i el seu correu és josepmariajodar@hometohome.es

Més informació sobre les estades lingüístiques:

Estada lingüística a Ipswich

Estada lingüística a Bury St. Edmuns